FAQ items aan het laden...
FAQ2020-06-20T07:52:02+02:00

KUNT U HET NIET VINDEN, NEEM DAN CONTACT MET ONS OP

Wat is dat zwarte hout?2020-07-06T11:54:54+02:00

Dat is diep gebrand Douglas hout, te bestellen bij Burnedwood.nl

Wat zijn de verzendkosten?2022-05-16T21:20:39+02:00

Voor producten met een verzendadres in Nederland zijn de verzendkosten inbegrepen. Dat betekent gratis verzending in Nederland. Voor bepaalde regio’s kan er wel een toeslag gelden zoals bijv. de Wadden eilanden.

Als u de producten zelf af komt halen (Afhalen alleen op afspraak) krijgt u een korting op de verkoopprijs van € 50,- op de totale order. Hou rekening met het het formaat en het gewicht van de producten voordat u besluit de producten af te halen in Assendelft, het zou vervelend zijn indien bij aankomst blijkt dat de producten niet in de auto passen of te zwaar zijn.

Op dit moment leveren we alleen in Nederland maar andere landen zijn bespreekbaar. Neem hiervoor contact op.

Bieden jullie korting voor bedrijven?2022-05-15T14:07:49+02:00

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe dealers die onze producten willen verkopen, neem gerust contact op voor onze dealer kortingen. Stuur een mail met uw vragen naar info@janbark.nl.

Hoe kan ik betalen?2020-04-19T23:40:47+02:00

Op dit moment leveren we alleen aan adressen in Nederland en kunt u met iDeal of Credit card betalen.

Op dit moment kunt u betalen met de volgende betaalmethoden.

Betaal eenvoudig met iDeal  Betaal eenvoudig met creditcard

Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?2020-04-19T23:23:43+02:00

Is uw betaling niet gelukt, dan krijgt u in de meeste gevallen een email van ons met instructies.

Geen mail ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in je spam box terecht is gekomen. Mocht je daar geen mail aantreffen, neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?2020-04-19T23:26:36+02:00

Je bestelling kan ook op een ander fysiek adres worden bezorgd. We leveren alleen aan fysieke adressen in Nederland op dit moment. Tijdens het bestellen kun je aangeven op welk adres je bestelling bezorgd moet worden.

Aangezien veel van onze producten groot en zwaar zijn, is het belangrijk om ook Verzenden, Retourneren en onze Aankoopvoorwaarden goed te lezen.

Kan ik de producten ook op maat bestellen?2020-03-18T21:23:27+01:00

Ja, dat kan. Als u via het contactformulier uw wensen aangeeft kunnen wij bepalen of het haalbaar is en u een passende prijsopgave doen.

Mijn hout krimpt en scheurt, wat is er aan de hand?2020-03-18T21:24:12+01:00

Douglas hout werkt, dit zorgt ervoor dat planken zomers met droog weer enkele millimeters smaller worden dan in de winter wanneer het nat is. Zo komen er soms ook lengtescheuren in de planken of balken, dit is volkomen normaal en geeft het hout juist karakter.

Hoe onderhoud ik mijn product?2020-03-18T21:24:52+01:00

Het is onze bedoeling het product zo min mogelijk te onderhouden. Vetvlekken, koffiekringen en dergelijke zullen vanzelf weer vervagen en het hout karakter geven. In de winter willen de producten nog wel eens groen worden, vaak verdwijnt deze aanslag vanzelf weer in het voorjaar. Gewoon boenen met kraanwater doet ook wonderen.

Kan mijn product ook in de tuin geplaatst worden?2020-03-18T21:25:47+01:00

Veel van onze producten zijn zwaar en dienen stabiel geplaatst te worden. Indien u dit zelf niet ziet zitten, raden wij u aan een specialist uit de buurt te raadplegen (hovenier/hijsbedrijf/aannemer).

Er komt hars uit mijn product.2020-03-18T21:26:33+01:00

Ons Douglashout is vers, bij warm weer kan het in sommige gevallen gebeuren dat er hars uit het hout lekt. Het beste is dit te verwijderen met bijvoorbeeld een mes. Na verloop van tijd zal de hars uitharden en niet meer uit het hout komen.

Ik wil mijn product retourneren2020-06-20T07:51:44+02:00

Wij doen er alles aan om een kwalitatief top-product te leveren dat voldoet aan alle eisen die hieraan gesteld kunnen worden. Bent u desondanks niet tevreden met de door u bestelde materialen dan kunnen deze retour gestuurd worden met uitzondering van de op maat gemaakte artikelen.

De stappen zijn als volgt:

  1. Stuur ons een e-mail met daarin de gegevens van het product of de producten die u wil retourneren.
  2. Wij nemen indien nodig contact met u op om het een en ander af te spreken.
  3. U stuurt ons het ingevulde herroepingsformulier toe. Dit kan via ons postadres of via info@janbark.nl
  4. Indien het product in goede staat retour ontvangen is, storten wij het bedrag op uw rekening. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen. Het bedrag dat u ontvangt kan afwijken van het bedrag dat u betaald heeft omdat we de o.a. de verzendkosten niet terugbetalen.

Lees ook de overige voorwaarden met betrekking tot Retourneren.

Titel

Ga naar de bovenkant